czas na zmiany

Raz, dwa, trzy… Próba mikrofonu. Mam nadzieję, że wszystko działa i dobrze mnie słychać w Radomiu, w Irlandii, w Anglii, Opolu, Kielcach i Lublinie (w tym zdaniu nie ma przypadków 🙂  W nowym roku przyszedł czas na zmiany. Nie tylko te wielkie życiowe przewroty, ale także nieco mniejsze – drobnostki! Poprzedni blog nie był funkcjonalny – wiele opcji przestało działać, a wchodząc na stronę główną mam wrażenie, że startuję w konkursie na “podziel się, oceń i udostępnij”. To wszystko zakłóca przekaz… poza tym nie o to chodzi.

Targana sentymentem (proszę sobie to wyobrazić – nie jest łatwo wymyślić takie obrazowe stwierdzenie :)), przywiązana do wszystkich komentarzy, wpisów do księgi gości podjęłam się liftingu drobnostek, stawiając na nowoczesny design, minimalizm i funkcjonalność. Z powodu zajętej nazwy “drobnostki” wybrałam “moje drobnostki” i myślę, że nie ma w tym przesady, bo przecież moje one jak nic! Obecnie modny jest rebranding, więc powiedzmy, że i ja podążam za współczesnymi trendami.

Zapraszam do czytania drobnostek – tych publikowanych tutaj, i tych “starych” zapisanych na http://www.drobnostki.bloog.pl.

Oczarowana nowym miejscem w blogosferze,

M.

 

 

Leave a Reply

