przejdźmy na ty

Są sytuacje, które pewnie będą bawić mnie do śmierci. W dość mocno zapełnionej przenośnej pamięci mojego życia jest też ta, gdy w redakcji jeden z kolegów zapoczątkował sposób zwracania się do siebie, mówiąc: “Nazywam się Pankracy, dla znajomych Kracy”.

Drugi kolega szybko nazwał się “Pantofelkiem” (wiadomo, dla znajomych “Tofelek”), a ja wymyśliłam sobie imię “Panikara”.

Być może nikogo oprócz mnie to nie śmieszy… Nie szkodzi. Musiałam to zapisać, gdybym kiedyś zapomniała, że błyskotliwość to podstawa 🙂

2 thoughts on “przejdźmy na ty

Leave a Reply

