gafy i wpadki, czyli jesteśmy tylko ludźmi

Tak sobie czasem nieskromnie myślę, że z powodzeniem mogłabym wystartować w plebiscycie “Gafy i faux pas”. A ponieważ potrafię śmiać się z siebie, czas na publiczne wyznanie swoich życiowych wpadek.

1) Tak, to ja napisałam do pewnej znanej pisarki, że proszę ją o krótką notkę biograficzną zawierającą 1500 zł a nie 1500 znaków.

2) Tak, to ja odebrałam połączenie od kolegi, który zapytał mnie, czy nie zostawił telefonu w redakcji. Tak, to ja nie skojarzyłam, że gdyby go zapomniał, nie mogłabym z nim rozmawiać… Tak, to ja zaczęłam szukać telefonu  🙂

3) Tak, to ja odpisałam klientowi, że wykonanie prostego zadania zajmie mi 30 h zamiast 30 min.

4) Tak, to ja zaproponowałam ostatnio koledze, żebyśmy spotkali się w połowie lutego. Tak, to ja nie pomyślałam, że są to walentynki.

5) Tak, to ja wpisałam imię z bierzmowania na dokumencie urzędowym.

Prawda, że miałabym szanse?;)

Macie swoje wpadki? Come on 😉

2 thoughts on “gafy i wpadki, czyli jesteśmy tylko ludźmi

  1. tak, to ja powiedziałam, że w Austrii mówi się po austriacku:)
    tak, to ja powiedziałam, że Wenus jest z Milano:)
    na razie wystarczy:)

Leave a Reply

