prywatny manifest programowy

Nie wiem, czy czytanie swojego bloga jest normalne, w każdym razie mnie się zdarzyło. Wiele się zmieniło od tych pierwszych drobnostek publikowanych na poprzednim blogu, dlatego czas na małe wyjaśnienia! W odpowiedzi na Wasze liczne maile, uwagi, spostrzeżenia (fajnie brzmi, nic podobnego nie ma miejsca ;))) postanowiłam, jak na autora dzieła przystało, przedstawić założenia, którymi kieruję się, pisząc na blogu.

Przede wszystkich chcę:
1. inspirować
2. dostarczać pozytywnej energii
3. zmuszać do refleksji (zmuszać to okropne słowo, bardziej chodzi o dobrowolne przemyślenie pewnych kwestii).

Oprócz słowa pisanego, które przeważało na poprzednim blogu, znajdziecie tu filmy, kampanie społeczne, autorskie kreacje i wiele wiele wiele innych myśli/zdjęć, którymi postanowiłam się podzielić. Gdy zobaczymy coś wyjątkowego, niepowtarzalnego często pełni ekscytacji wołamy innych, mówiąc “chodź szybko, zobacz, zobacz”. Na http://www.mojedrobnostki.wordpress.com to ja wołam 🙂

I jeszcze jedno: nie odpowiadam za czas stracony na czytaniu mojego bloga. Nie ponoszę też odpowiedzialności za wyzwolone pokłady energii, uśmiech i dobre samopoczucie. Jeśli ktoś po przeczytaniu moich wpisów, zmieni swoje życie na lepsze – spokojnie, nie wystawię faktury 😉

Serdeczności 😉

Leave a Reply

