gdzie ci mężczyźni…

Wreszcie ktoś wyśpiewał moje pragnienia 😉

Na weekend i nie tylko gorąco polecam piosenkę Micromusic “Takiego chłopaka”.

Czy da się lepiej/ładniej?

“Panie losie daj mi kogoś, kto nie zmąci wody w mym stawie.
Kogoś, kto nie pryśnie jak zły sen, 
gdy ryb w mym stawie zabraknie.”

“Panie losie daj mi kogoś, kto nie zerwie róż w mym ogrodzie.
Kogoś, kto nie zeżre jabłek wszystkich 
i ucieknie za morze”.

A wszyscy wiemy, że “oni” pojawiają się, mieszają w głowach, rozkochują, a potem znikają.

Zgadzam się też z listą życzeń wyśpiewaną w piosence (tylko “nie-Polak” jak dla mnie dyskusyjny).

Daj chłopaka
nie wariata,
daj nie palacza,
nie biedaka,
daj nie pijaka,
nie polaka,
daj nie brzydala.

Prześlij mi chłopaka,
takiego chłopaka. 

I również dołączam się do prośby osoby, która na youtube pisze:

“byle nie pocztą polską bo pewnie zaginie gdzieś”

Słowa to jednak nie wszystko, muzyka jest genialna! No nie? Posłuchajcie.

PS Wbrew pozorom to nie jest oferta matrymonialna, a muzyczna przesyłka dla kobiet, które wciąż poszukują… ideałów?:)

Leave a Reply

