zmiany nie muszą być na zawsze

Dziś wpis z serii “strona godna polecenia”.

Są takie miejsca w sieci, które warto odwiedzić, gdyż są kopalnią wiedzy i inspiracji. Tak jest z produktywnie.pl Jakuba Ujejskiego.

Dlaczego zachęcam do odwiedzania produktywnie.pl?
1. 30-dniowe wyzwania – jak dla mnie rewolucja w myśleniu o zmianach. Zmiany nie muszą być na zawsze, mogą być na 30 dni. Jak pisze autor: Inaczej robi się coś z perspektywą 30 dni a inaczej z perspektywą reszty życia. I dodaje: Wybrałem okres 30 dni, bo to wystarczający czas, żeby wyrobić sobie nowy nawyk (pod warunkiem wykonywania go codziennie bez przerwy), a w większości przypadków tego typu zmiany wymagają wyrobienia lub zaniechania jakiegoś nawyku. Z drugiej strony, nie zawsze jestem przekonany, czy chcę wdrożyć jakieś rozwiązanie na stałe, dlatego też zamierzam ograniczyć się do 30 dni. Inaczej robi się coś z perspektywą 30 dni a inaczej z perspektywą reszty życia. To naprawdę wartościowe podejście do tematu! Dziś podjęłam jedno z 30-dniowych wyzwań, zobaczymy co z tego wyjdzie 😉 Mam też w planach kolejne. Najwyżej wrócę po 30 dniach do starych nawyków.
2. Strona jest cennym poradnikiem, jak zarządzać swoim czasem, by żyć efektywnie. Dla takich niezorganizowanych, szalonych i zakręconych osób jak Magda W. to ważny temat. Nawet bardzo ważny!
3. Czytając wpisy autora, odnosi się wrażenie, że to masa praktycznych rad, których udziela serdeczny przyjaciel. Wybór jednak należy do czytelnika. To coś w stylu “ja robię tak i mnie to pomaga, jak chcesz też spróbuj”. Lubię taki nienachalny sposób pisania 🙂

Jeśli kogoś interesuje temat, zachęcam do odwiedzenia Produktywnie.pl . U mnie strona jest już w ulubionych 🙂

PS Jakub Ujejski nie jest moim znajomym i nie mam w tym żadnego interesu, by polecać jego stronę. No dobra mam i napisałam już o tym kiedyś: chcę dzielić się tym, co dobre i wartościowe :)! Nie ma za co 😉

Leave a Reply

