urzekła mnie Twoja historia, czyli zwierzenia panny M.

Powtarzanie sobie “mam nauczkę” i przekonanie o tym, że w przyszłości zrobię inaczej, to jedno z najczęstszych oszustw w moim wydaniu. Przykład? Trywialny, ale prawdziwy. Zawsze gdy stracę dane albo za szybko kliknę “nie”, odpowiadając na pytanie “czy chcesz zapisać zmiany”, mówię sobie “never ever”, a później… i tak robię to samo. Zero poprawy.

Jestem więc trochę zdziwiona, że tym razem… żyję. Może kogoś ucieszy to, że przed chwilą o mały włos nie umarłam na zawał (nogi z waty, niskie ciśnienie itp), gdy po napisaniu tekstu na 3500 znaków (3 godzinki pracy), komputer zawiesił się i odmówił posłuszeństwa. Nieświadomie, ale jednak zapisałam wcześniej co trzeba. Po raz kolejny mam nauczkę, serio*.

Na koniec pragnę podziękować kombinacji klawiszy CTRL+S. Dobrze, że gdzieś tam między moim roztargnieniem a nawykiem, jesteście.

_______________________________________________________________

*Taaaaaaaaaa…………………. 😉

Leave a Reply

