na fali

Zawsze chciałam być pozdrowiona na antenie radiowej – bo to, nie oszukujmy się, bardzo miłe. Gdybym ja dodzwoniła się np. do trójeczki, w eterze przesłałabym ukłony i uściski:

1) wszystkim paniom kasjerkom, które  proszą mnie o dowód, gdy kupuję alkohol (rzadko, a jednak ;)),  i są bardzo zdziwione (no chyba że z grzeczności udają), że mam więcej niż 18 lat;

2) paniom sprzedawczyniom, oferującym mi podczas zakupów rozmiar S, mimo że noszę L, przy dobrych wiatrach M.

Już wiem, dlaczego mówi się, że zakupy poprawiają nastrój!

Leave a Reply

