zajrzyj, bo warto

Taka oto refleksja: Zdaję sobie sprawę, że ostatnio zaniedbuję blog. Dużo się dzieje, szybko biegam i nie wyrabiam na zakrętach życia. Do tego podróże blogowe! Wciągają… Czasem wolę poczytać niż cokolwiek napisać. Odkryłam tyle fantastycznych miejsc w blogosferze… A że nie jestem samolubem, postanowiłam podzielić się tym, co najlepsze i zachęcić Was do czytania “konkurencji” (taki żart! 🙂 )

1. http://www.happyholic.pl/

Blog należy do moich ulubionych, a gdy go odkryłam, zarwałam noc 🙂 Świetnie wygląda, jest pełen inspiracji, mądrych wskazówek, a do tego można znaleźć tam mnóstwo perełek… Przyjemnie się czyta. Naprawdę gorąco polecam!

2. www.jamowie.to

Lubię czytać wszystko, co sprawia, że chce mi się żyć inaczej – lepiej. Motywacja, inspiracja do działania, realizacja celów, skuteczna komunikacja… Dla każdego coś dobrego! Warto zajrzeć i poczytać – mówię Wam!

3. www.wycietezmejli.blogspot.com

Czytanie fragmentów mejli klientów to lektura, która może wywołać ból brzucha – oczywiście ze śmiechu. Być może sentyment do tego bloga bierze się stąd, że siedzę w branży i jestem w stanie uwierzyć, że to się dzieję naprawdę. Co? 🙂 Cytuję: “Czy grafik mógłby przesunąć nogi, żeby w kroku było trochę światła?”, “Ten tekst na dole większym maczkiem napisać”.

Więcej niebawem 😉

Leave a Reply

