Cierpienia młodego Vadera

Być może akcja, którą za chwilę opiszę, jest Wam dobrze znana… Może, ja trafiłam na nią wczoraj i pomyślałam, że o niej wspomnę, bo co tu dużo mówić, fajna i z pomysłem. A do tego w dobrej sprawie, bo chodzi o promowanie czytelnictwa. Jej autorem jest Grzegorz Sikora, grafik i autor bloga PiktoGrafiki.comdo odwiedzenia którego namawiam (bloga rzecz jasna, nie autora – bez zapowiedzi zwłaszcza ;)). Mam na myśli kampanię “Kto czyta, nie błądzi”, w ramach której powstały błyskotliwe, inteligentne, minimalistyczne prace obnażające powszechną niewiedzę na temat najpopularniejszych bohaterów i dzieł literackich. Dla mnie superpomysł! Załączam kilka prac – więcej znajdziecie na PiktoGrafiki.com

PiktoGrafiki-kto-czyta-03  PiktoGrafiki-kto-czyta-05  PiktoGrafiki-kto-czyta-06  

Będąc pod wrażeniem kreatywności i humoru Pana Grzegorza, postanowiłam wysłać do Niego krótkiego maila z pochwałą i informacją, że od 12 października zasilam grono Jego fanów 🙂 I nie pisałabym o tym tutaj, gdyby nie to, że w odpowiedzi dostałam podziękowania… w formie piktografiki. Chwalę się, bo są wyjątkowe! Możecie mi zazdrościć 😉

PiktoDzięki

Leave a Reply

