nie będzie wielkiej rewolucji

W tym roku postanowiłam, że nie będę tworzyć listy postanowień noworocznych. Nie chciałam obiecywać sobie, że podejmę się kilku nowych zadań czy spróbuję zmienić irytujące mnie nawyki. Odrzuciłam myśli o wielkich rewolucjach i dietach (!). I wcale nie oznacza to, że w nowy rok wchodzę zrezygnowana. Zamierzam tak jak w ubiegłym roku walczyć o swoje marzenia, wyznaczać sobie mądre cele, a przede wszystkim dbać o relacje z ważnymi dla mnie ludźmi.

Przemyślałam to i podpisuję się pod tym, co napisała Wisława Szymborska: każdy przecież początek to tylko ciąg dalszy.

Leave a Reply

