12 polskich piosenek, które trzeba znać… ze słyszenia

Nie da się ukryć. Rok 2013 był dźwiękowo-brzmieniowo baaaardzo udany dla polskich wykonawców. Boję się, że o wielu perełkach zapomnę, dlatego postanowiłam stworzyć prywatną listę 12 piosenek, które dla mnie są majstersztykami. Miejsce w tym przypadku nie ma znaczenia – każdy utwór jest równie dobry i godny uwagi. Mam nadzieję, że wszystkie znacie, a jeśli nie – znajdziecie coś dla siebie! 🙂

1. Dawid Podsiadło – cały ;), a szczególnie:

2. The Dumplings – młodzi i zdolni 😉

3. Fismoll – według mnie świetna płyta “At Glade”, w tym piosenka na każdy dzień:

4. Męskie Granie 2013 – Kasia Nosowska i O.S.T.R. – sama nie wiem, ile razy słuchałam tego hitu:

5. Rebeka i wyjątkowa:

6. Basia kontra Chłopcy – lubię ten klimat:

7. Tomek Makowiecki. Fantastyczne nowe, zdecydowanie, lepsze oblicze uczestnika “Idola” 🙂 

8. Mickromusic i genialny utwór:

9. Edyta Bartosiewicz i jej głośny kam bek. Zdecydowanie to:

10. Moja ulubiona Mela Koteluk i “To trop”.

11.  Dosyć ciekawe XXANAXX i “Disappear”

12. Zdolna Kari w utworze “Hurry up”

 

Miłego słuchania, gibania się, tańczenia i nucenia!

PS Życie bez przycisku “replay” byłoby nie do zniesienia 😉

4 thoughts on “12 polskich piosenek, które trzeba znać… ze słyszenia

    • Bokka bardzo bardzo, ale dopiero niedawno do niej dojrzałam. W ogóle widzę w tej liście już spore braki 😉 Trzeba zrobić część drugą! Pozdrawiam serdecznie!

Leave a Reply

