10 blogów, które czytam i polecam

Nie wyobrażam sobie życia bez internetu, a tym bardziej bez blogów, w których czytanie ostatnio mocno się wkręciłam. A że mam frajdę, gdy mogę podzielić się czymś dobrym z innymi, co wielokrotnie podkreślam, dziś prezentuję prywatną listę blogów, które odwiedzam w każdej wolnej chwili.  Niektóre blogi dopiero odkryłam, inne śledzę już od jakiegoś czasu. Łączy je jedno: autorzy potrafią zaskoczyć, a po przeczytaniu ich wpisów, nie mam poczucia, że zmarnowałam swój czas. Po tak długim i można by rzec nudnym 😉 wstępie zapraszam do lektury – nie tylko listy,  ale przede wszystkim blogów.

1.  www.happyholic.pl

happy_1

Kilka wpisów wcześniej wspominałam o tym blogu, ale napiszę (dla utrwalenia) o nim raz jeszcze. W końcu nie powinno go zabraknąć w tym zestawieniu, bo odwiedzam regularnie 🙂

Dlaczego warto?

Znajdziecie tu mnóstwo pomysłów na szczęśliwe życie oraz gotowe przepisy i inspiracje podane w bardzo ładnej formie! I ten styl! Czyta się jednym tchem. Jestem też fanką “perełek” – ale nie zdradzę co to. Sami się przekonajcie.

2. www.designyourlife.pl

design1

Dlaczego warto? 

Gdy przeglądam wpisy z inspiracjami i DIY (zrób to sam), szczęka opada coraz niżej 😉 Na tym blogu wszystko jest idealne – i zdjęcia, i teksty. A przekąski, desery, zupy i inne pyszności z kategorii “Bon Apetit” je się (raczej pożera!) oczami.

3. www.mateuszochman.com

bog

Dlaczego warto?

Lubię zarówno wpisy, które dają do myślenia, jak również te z przymrużeniem oka. Na blogu można znaleźć mnóstwo dowodów na to, że katolicy potrafią się śmiać – także z samych siebie. I to jest super!

4. klosinski.net

klosinski

Dlaczego warto?

Każdy, kto lubi kreowanie i podpatrywanie, jak robią to inni, powinien tam zajrzeć. I od razu ostrzegam: można zarwać kilka nocy!:) W zestawieniach zwanych “malinkami” jest mnóstwo inspirujących rzeczy, praktycznych materiałów, przydatnych dla grafików rozwiązań. O!

5. wiecejluzu.com

wiecejluzu

Dlaczego warto?

Autor bloga lubi Poluzjantów, a to znaczy, że wie, co to dobra muzyka 😉 Lubię luz w notkach i lekkość pisania. I tą różnorodność – każdy wpis jest o czymś innym!

6. www.niebalaganka.pl

niebalag

Dlaczego warto?

Jestem pod ogromnym wrażeniem tego bloga. Pełno tu bardzo pomysłowych rozwiązań i przydatnych tricków dotyczących sprzątania oraz organizacji życia i przestrzeni. Nic, tylko stosować i wprowadzać w życie.

7. zapetlone.pl

 zapetlone

Dlaczego warto?

Ostatnio uświadomiłam sobie, że nie umiem żyć bez muzyki – jestem pewna, że autorka bloga też tak ma!  W jednym miejscu zbiera wszystkie dźwięki, dla których warto wcisnąć PLAY. Można tu znaleźć nie tylko gotowe playlisty, ale także recenzje filmów i seriali. Pełna kultura!

8. szafasztywniary.blogspot.com

szafa

Dlaczego warto? 

Zaczęło się od czytania wpisów autorki na Facebooku. Bardzo optymistyczne posty doprowadziły mnie do bloga, którego zaczęłam śledzić. Lubię  dystans i poczucie humoru autorki – stylizacje też mi się podobają! 😉

9. magdabednarczyk.pl

 bednarczyk

Dlaczego warto? 

Zmiana siebie, swoich przyzwyczajeń i nawyków to “trudne sprawy”. Wiem coś o tym, dlatego lubię poczytać o tym, jak sobie z nimi radzić: od czego zacząć, co zrobić, by życie było po prostu lepsze (czyt. lepiej zorganizowane i do przeżycia ;)) Autorka pisze o tym wszystkim bardzo ciekawie, dzieląc się jednocześnie z czytelnikami cennymi wskazówkami i wiedzą. Lubię to! 🙂

10. natchniona.pl

natchniona

Dlaczego warto?

Dzięki autorce tego bloga miałam okazję usłyszeć zachwyty w stylu: “Pycha. Sama zrobiłaś?” 🙂 Wszystko, co przygotowywałam, bazując na przepisach, było rewelacyjne. Za sprawą cennych wskazówek autorki i jasnym instrukcjom pieczenie nie boli, a kuchnia stała się jakby taka bardziej przyjazna ;)!

Rozpisałam się, ale myślę, że wielu/wiele z Was to doceni i znajdzie coś dla siebie na tej liście. Jestem też otwarta na Wasze propozycje 🙂 No i cicho liczę, że odwiedzając innych, nie zapomnicie o mnie! Tylko spróbujcie 😉

The end.

5 thoughts on “10 blogów, które czytam i polecam

Leave a Reply

