Evernote – mam i ja!

tumblr_mx3tpto69r1st5lhmo1_1280

Na blogu rusza nowy cykl wpisów pod hasłem “Useful”. Postanowiłam, że w tej strefie będę polecać Wam użyteczne aplikacje, programy, rzeczy – inaczej mówiąc wszystko, co sprawia, że życie jest łatwiejsze i wygodniejsze 🙂 Zacznę od fantastycznej aplikacji Evernote. Jeśli o niej nie słyszeliście, przekonam Was, że warto ją zainstalować.

Zapraszam do lektury i od razu podkreślam, że nie jest to wpis sponsorowany 😉

W moim komputerze można znaleźć foldery takie jak “przyda się”, “bzdurki” , “fajne”, “drobnostki”, “takie tam”. Zazwyczaj lądują w nich wszystkie pliki, które z pewnych powodów chcę zachować. Są dla mnie inspiracją, poruszyły mnie, rozbawiły czy są po prostu przydatne itp. W końcu każdego dnia czytamy mnóstwo artykułów, wywiadów, oglądamy tysiące zdjęć, przeglądamy multum stron związanych z naszymi zainteresowaniami. Wiele z nich chcielibyśmy zachować na później. Jeśli to znacie, Evernote jest właśnie dla Was. Dzięki tej prostej w obsłudze aplikacji możecie w jednym miejscu gromadzić wszystko, do czego chcecie wrócić za jakiś czas. Wystarczy wyciąć nożyczkami Evernote Web Clipper dany tekst, zdjęcie lub cały artykuł i już. Mamy je na zawsze! 😉 Zacznijmy jednak od początku. Aplikację możecie pobrać na stronie www.evernote.com. Należy założyć konto i albo korzystać z Evernote poprzez stronę internetową, albo ściągnąć ją na dysk. Następnie ściągacie jako dodatek do Chrome Evenote Web Clipper, czyli nożyczki sieciowe i “wycinacie” wszystko, co Wam się podoba. Zachęcam do obejrzenia krótkiego filmiku, by zobaczyć, jakie możliwości oferuje aplikacja 🙂

Aplikację polecam szczególnie osobom, które robią np. research w pracy. W ten sposób można zbierać potrzebne materiały do stworzenia artykułu, prezentacji czy wszelkich raportów. Co więcej, można udostępniać je innym. Evernote przyda się też np. do gromadzenia przepisów na ulubione dania i ciasta. Z Evernote mamy je w jednym miejscu. Bajka, nie? 🙂

Nie chcę Was zanudzać możliwościami aplikacji, wszelkie instrukcje i opis tego, co potrafi Evernote, znajdziecie na stronie evernote.com w zakładce Video.

Nie dziękujcie, drobiazg 😉

3 thoughts on “Evernote – mam i ja!

Leave a Reply

