zajrzyj, bo warto

mapping_places

9 marca to idealny dzień, żeby rozpocząć nowy cykl na blogu. Wymyśliłam sobie (kto blogerowi zabroni?;)), że co tydzień będę publikować listę miejsc w sieci, które warto odwiedzić po to, by przeczytać kilka mądrych słów, zobaczyć coś ładnego albo spędzić produktywnie/miło (niepotrzebne skreślić) czas. A tak zupełnie serio bardzo podoba mi się u innych blogerów ten sposób prezentowania treści, więc postanowiłam, że ja też będę dzielić się z innymi.

1. Na początek bardzo mądry tekst Zucha. Zuch głównie rysuje (polecam “Opowieści grafików”), ale jak coś napisze, to nie sposób przejść obojętnie 😉 Wpis, do którego przeczytania gorąco zachęcam, jest o dziękowaniu. Zuch cytuje pytanie, które mocno zapadło mi w pamięć i zmusiło do działania. Ale co ja Wam będę mówić – przeczytajcie sami.

LINK

2. Zaczął się Wielki Post. Podoba mi się, że w internecie dzieje się wiele fajnych akcji w tym czasie. Zachęcam do wzięcia udziału w niecodziennej akcji Piotra Żyłki (LINK) czy posłuchania rekolekcji o. Adama Szustaka “Oto człowiek” (LINK) Polecam i to, i to 😉  Gdyby ktoś chciał, może też pobrać specjalną aplikację “Modlitwa w drodze”, która zawiera 10-minutowe rozważania Słowa Bożego (LINK). Jest tyle możliwości, by przeżyć ten 40 dni w wyjątkowy sposób!

3. Polecam kolejny fantastyczny blog, którego autorka otrzymała nagrodę specjalną od sponsorów w konkursie “Blog Roku 2013”. Dużo pięknych rzeczy tam znajdziecie. I co więcej, p. Magda jest tak miła, że dzieli się nimi z czytelnikami 🙂 Urzekły mnie etykietki na przyprawy (w 12 opcjach do wyboru), walentynkowe etykietki do herbaty i wiele, wiele innych pomysłów DIY. Zajrzyjcie koniecznie i uważajcie, bo wciąga!

LINK

4. Jestem gadżeciarą. Zawsze to wiedziałam, jednak od niedawna zacząłem się do tego przyznawać. Ostatnio mam fioła na punkcie rzeczy (czyt. ubrań, bluz) z napisami i/lub fajnymi grafikami. Najlepiej z jakąś mądrą sentencją albo hasłem prowokującym do myślenia. Może dlatego tak mnie urzekły trampki, poduchy, koszulki i torby, które można kupić w warszawskim sklepie Trzy Sześć. Cena trochę powala, z drugiej strony te rzeczy są bardzo unikalne. I do tego można wymyślić sobie swój wzór… Kocham XXI wiek! 🙂

LINK

5. Widzieliście najlepszy flash mob ever? 🙂 Kto nie widział, polecam!

Leave a Reply

