tak wiele mam

unsplash_527bf4b4ae00d_1 - Kopia

Ten wpis mógłby być o tym wszystkim, czego nie mam, a o czym marzę lub czego pragnę. Ale nie będzie.

 

Wraz z wiosną na moim blogu rusza akcja “Doceń to”. Jako jej inicjatorka wyrzucam do kosza tworzone latami listy z cyklu “Rzeczy, o których marzę, a na które mnie nie stać”, “Ludzie, dla których nie znaczę tyle, ile bym chciała”, “Historie, które mnie nie dotyczą” itd. Każdego dnia przekonuje się, że mam więcej niż mi się wydaje i chcę się tym cieszyć. Nie muszę mieć wszystkiego, by być szczęśliwa.

Ten wpis mógłby być o tym wszystkim, co mam… Ale nie będzie. Nie jestem w stanie tego wyrazić słowami.

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

