będzie mocno

tumblr_muuig0890N1st5lhmo1_1280

Widzieliście już kampanię Fundacji Dzieci Niczyje – “Kartkówka”? Mnie po jej obejrzeniu serce zabiło dwa razy szybciej.

Kampania “Kartkówka” wywołuje mnóstwo emocji – od lęku, strachu, przerażenia po współczucie. Po obejrzeniu krótkiego filmiku z Adasiem w roli głównej odetchnęłam… Po prostu ucieszyłam się, że miałam szczęśliwe dzieciństwo i sytuacja, w której musi się odnaleźć mały bohater spotu, jest mi totalnie obce. Zdaję sobie jednak sprawę z tego, że gdzieś na świecie mają miejsce dziecięce dramaty, dlatego mocno popieram działania Fundacji. Sama kampania jest szokująca, ale to dobrze – wybija się z milionów filmików udostępnianych w sieci.

Koniec gadania. Czas na oglądanie. Uwaga: zanim klikniecie w link, skupcie się. W tej interaktywnej aplikacji za każdy błąd płaci się wysoką cenę. Powodzenia: kartkowka.fdn.pl

PS  Tak bardzo się cieszę, że mam normalną rodzinę, w której nie ma przemocy. Jeśli nie miałeś tego szczęścia, pamiętaj, że teraz Ty masz głos i możesz stworzyć rodzinę idealną – taką, w której sam chciałbyś się wychowywać. Tak sobie myślę.

Leave a Reply

