because I’m happy

Happy-children-playing-on-hot-summertime-10261301A7990CD0

Wam też zdarza się tańczyć ze szczęścia?

Lubię Pharrella Williamsa. W sumie to dzięki niemu okazało się, że obok nas żyje mnóstwo szczęśliwych, uśmiechniętych ludzi z poczuciem humoru i dystansem do siebie – że potrafimy śpiewać za Pharellem “Because I’m happy, Clap along if you feel like happiness is the truth”. W końcu to megapozytywne przesłanie można było usłyszeć na ulicach każdego kontynentu – w Polsce, we Francji, w Hongkongu czy w Sydney! Lubię oglądać teledyski do tej piosenki – buzia sama mi się śmieje, a ciało wyrywa do tańca (a trzeba podkreślić, że rzadko tak mam, tzn. z tym tańcem, bo uśmiech mam wrodzony 😉 Imponujące są wykonania krążące w sieci. Widziałam ich mnóstwo, na blogu dzielę się trzema moimi ulubionymi.

1) Pewnie wielu z Was widziało ten filmik. Jest niesamowity i daje do myślenia. Wzruszający do głębi.

 

2) Kraków górą! Świetna robota… 🙂 Polacy jednak nie tylko potrafią narzekać 😉

 

3) I na koniec przesłodkie urocze dzieciaki…

 

Tej piosenki można słuchać na okrągło, 24 godziny na dobę. Oprócz mnie są o tym przekonani twórcy strony internetowej http://24hoursofhappy.com/, gdzie można zobaczyć, co ludzie na całym świecie wyprawiają w rytm dźwięków Pharrella – tylko klikać na zegar trzeba! 😉

Z pozdrowieniami 🙂

Happy M.

 

 

One thought on “because I’m happy

  1. Masz rację co do Krakowa.
    Kocham tą piosenkę jest pozytywna i nakręca do działania, nie tylko mnie, ale rówież sąsiadów, którzy ze mną tego słuchają!

Leave a Reply

