z dala od “r”

Osoby z wadą wymowy powinny mieć prawo wyboru np. imienia, nazwiska i nazwy ulicy, przy której przyszło im mieszkać.

Myślę, że zupełnym niefartem jest sytuacja, gdy szczęśliwcy mający problem z wymówieniem litery “r” dostają na wstępie nazwisko “Robór” lub “Romer”. Albo okazuje się, że zostają przyjęci do pracy w restauracji “Roro”…

I choć moje imię i nazwisko nigdy nie sprawiało mi trrrrudności, to życie nie dało mi forrrrów.

Wszystkich, którzy zamierzają mnie kiedykolwiek odwiedzić, uprasza się o zapamiętanie: aby trafić do mnie należy wysiąść na przystanku “Rawar”.

Leave a Reply

