drobnostki, które cieszą podwójnie

fotka

Coraz częściej dochodzę do wniosku, że najpiękniejsze są te prezenty, które powstają z potrzeby serca i przynoszą radość – tym, którzy je wręczają, i tym, którzy je otrzymują. I nie kosztują majątku.

Agnieszka i Piotrek to ludzie wyjątkowi, o których zawsze myślę z ogromną sympatią. Z Agą łączy mnie więź, której nie da się wyrazić słowami, bo nie pomieszczą tych wspólnie przeżytych lat, chwil i emocji, wielogodzinnych rozmów o wszystkim, co się życiem nazywa. Nadzwyczajna przyjaźń, za którą pozostaje tylko dziękować i dbać o to, by z każdym dniem była trwalsza….

Nie tak dawno miałam zaszczyt uczestniczyć w wielkim dniu Agi i Piotra. Z okazji zawarcia przez nich związku małżeńskiego chciałam podarować im coś wyjątkowego – zamiast kwiatów czy innego drobiazgu, który wręcza się przy tego typu okolicznościach. Wpadłam na pewien pomysł i z wielką radością przystąpiłam do jego realizacji. Utrwalona myśl Jana Pawła II to taka nieco inna forma życzeń, które zostaną na wiele lat. Wykonanie tego drobiazgu i wręczenie go Parze Młodej sprawiło mi wiele radości. Obdarowani też wyglądali na zadowolonych i wydaje mi się, że nie udawali – za dobrze ich znam 😉

Po co powstał ten wpis? Aby zachęcić Was do tworzenia spersonalizowanych prezentów. Takich, które powstają z myślą o obdarowywanych. Takich, które choć być może wymagają od nas więcej zaangażowania, cieszą podwójnie. Naprawdę warto.

zdjecie

 

 

 

Leave a Reply

