tu i teraz

zorkownia

 

Nie umiem pisać recenzji, ale o “Zorkowni” muszę Wam opowiedzieć. Muszę.

Były dwa podejścia do zakupu “Zorkowni”. No może trzy. Zawsze kusiła mnie ta bardzo ładna, ciepła zielona okładka, no i przekonanie, że to musi być dobra książka, skoro jej autorka zdobyła kilka nagród w konkursie “Blog roku” za blog zorkownia.blogspot.com, i o której cała blogosfera huczy. Trzy razy zwyciężyło niezdecydowanie i odłożyłam “Zorkownię” na półkę, za czwartym razem kupiłam. Mam. I w tym “mam” jest mnóstwo dumy.

Co mnie urzekło? “Zorkownia” to zaproszenie do świata, gdzie życie toczy się nieco innym rytmem. To otwarcie drzwi do prawdziwych wzruszeń, które ściskają za gardło, do “tu i teraz”, do bycia tak po prostu. To możliwość dotknięcia hospicyjnej rzeczywistości, gdzie czas płynie zupełnie inaczej, a ludzie nigdzie bardziej nie czują się potrzebni. Tak, bywa smutno, ale “Zorkownia” jest pełna światła i nadziei.

Kończę książkę. Zostało mi jeszcze kilka stron. Odwlekam ten moment jak tylko mogę… Dobrze mi w tej rzeczywistości, gdzie liczy się człowiek. Pani Agnieszko, dziękuję.

I jeszcze jedno: obejrzyjcie, naprawdę warto.

Leave a Reply

