any.do – planowanie nigdy nie było takie przyjemne

tumblr_mopqkkwK2M1st5lhmo1_1280

Zawsze chciałam być osobą zorganizowaną, która wieczorami otwiera kalendarz i wpisuje sprawy do załatwienia na jutro, pojutrze i tak dalej. O niczym nie zapomina, bo ma wszystko skrupulatnie zanotowane. Daleko mi do ideału, jednak wciąż poszukuję narzędzi, które pomogą mi zapanować nad własnym życiem. I tak znalazłam aplikację any.do.

Od kiedy jestem szczęśliwą posiadaczką smartfona radzę sobie coraz lepiej z organizacją swoich spraw prywatnych i zawodowych. Myślałam, że nie muszę i nie potrzebuję technologicznego wsparcia, ale po ostatnich przejściach, kiedy to wyłączyli mi internet na trzy dni, bo spóźniłam się z płatnością, poszukuję tych rzeczywiście przydatnych rozwiązań, które uratują mnie przed swoim gapiostwem. Wśród nich jest właśnie any.do. Za co lubię tę aplikację i dlaczego ją polecam?

  • Jest funkcjonalna

Dodawanie zadań do realizacji jest mega proste, wygodne i szybkie. Zadania można przypisać do poszczególnych kategorii: dom, praca – cokolwiek sobie wymyślicie, i jednocześnie określić, czy to są zadania na “dzisiaj, jutro, kiedyś”. Możecie też ustawić przypomnienia dla poszczególnych wpisów. Nie ma szans, żebyście zapomnieli o zapłaceniu rachunku czy urodzinach kogoś bliskiego:)

  • Nie jest nachalna, a dyskretnie przypomina

Nie jest wcale tak, że od kiedy zainstalowałam any.do, pamiętam o tym, by zapisywać zadania do wykonania. Na szczęście aplikacja sama mi o tym przypomina. Nie, nie jest natrętna i upierdliwa jak budzik z funkcją drzemki 🙂 Fajne jest to, że o godzinie 8.30 (można sobie ustawić dowolną!) dyskretnie przypomina o sobie i jadąc autobusem do pracy, mogę spokojnie zaplanować dzień.

  • Jest minimalistyczna

Dla mnie ma to duże znaczenie. Aplikacja jest minimalistyczna do bólu – właściwie są tutaj tylko nazwy folderów i plusik służący do dodawania zadań.  Połączenie niebieskiego z białym jest przyjemne dla oka. Bardzo też lubię odhaczanie zrealizowanych zadań – wystarczy skreślić daną pozycję palcem. Tak właśnie, przejechać palcem po ekranie i w ten sposób wymazać co trzeba. Magia! 🙂

  • Rozczula 😉

Any.do można zainstalować na komputerze. Tak też zrobiłam, jednak w związku z tym, że częściej korzystam z aplikacji w telefonie, zapomniałam hasła. Musiałam je zresetować i ustalić nowe. Aplikacja pocieszyła mnie komunikatem “Nie martw się. Zdarza się to najlepszym” 🙂

 

Gdyby ktoś miał wątpliwości, nie jest to wpis sponsorowany, a polecam Wam tę aplikację z jednego powodu: jest naprawdę przydatna! Ściągnijcie sobie i przetestujcie. W natłoku obowiązków fajnie mieć kogoś, kto przypomni o terminach, deadlinach i sprawach do załatwienia.

Jeśli dotrwaliście do końca, pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za uwagę.

Fanka nowych technologii 🙂

Magda

 

Leave a Reply

