inny niż wszystkie prezent na wieczór panieński

Podobno fajne i wyjątkowe.  Trudno oceniać własną pracę, ale uśmiech Siostry, która dostała właśnie taki prezent, bezcenny. Wymyśliłam od A do Z, sama też wykonałam. Przed Państwem “niezbędnik dobrej żony” made by MW 🙂

To prezent na lata. Nie zużyje się, ani nie skończy. Przetrwa każdy wieczór panieński 😉 W środku wspomnienia sióstr, koleżanek, przyjaciółek i osób bliskich, które odpowiadają na pytanie “jaka ona jest?”. Pełno w nich ciepła, radości i zaskakujących przemyśleń, do których fajnie wracać 😉 Są też przepisy – te przekazywane z pokolenia na pokolenie, za którymi tęskni się z dala od rodzinnego domu, kilka rad na dobre życie małżeńskie od Mamy i Teściowej oraz sprawdzone sposoby, jak być perfekcyjną panią domu.

Poradnik wydrukowałam na grubym, błyszczącym papierze, który dodatkowo był ofoliowany, a dzięki temu sztywny. Wymyśliłam sobie, że będzie w fomie kołonotatnika i mój zamysł udało się zrealizować. Tak się prezentuje w częściach 🙂

poradnik

Mówiłam już Wam, że najbardziej cieszą prezenty wykonane z sercem i od serca? 🙂 No wiecie, jak ktoś chce, szuka sposobu!

🙂

4 thoughts on “inny niż wszystkie prezent na wieczór panieński

    • Hej Marta, niezbędnik zrobiłam głównie w programie Adobe InDesign przy małym wsparciu Photoshopa i Ilustratora. Nie jest to gotowy wzór – każda strona jest zaprojektowana oddzielnie według mojego pomysłu 🙂 Pozdrawiam serdecznie!

      Magda

Leave a Reply

