oddaję głos

Są takie dni w życiu, kiedy człowiek szuka potwierdzenia, że to, co robi ma sens. Jakikolwiek, najmniejszy. Dziś jest właśnie taki dzień.

Czytasz blog? Zaglądasz na moje drobnostki? Napisz coś, żebym wiedziała, że jesteś i że warto poświęcać swój czas na tworzenie – tu – w blogosferze. Mile widziana konstruktywna krytyka, ale brawkami i zachwytem też nie pogardzę – ego rośnie, no wiecie 😉 Aha, nic nie cieszy tak bardzo jak komentarze na blogu. Nie lajki na Facebooku, ale właśnie komentarze, bo zostają na lata i można do nich powracać. Chętnie dowiem się, co myślicie o tym moim kawałku podłogi. I co więcej! Nie musicie kłamać – najprawdziwsza prawda wystarczy 🙂 Później zbiorę głosy za i przeciw, podliczę i zastanowię się nad losem bloga… 🙂

Czy jest tu ktoś oprócz mnie? 🙂

 

11 thoughts on “oddaję głos

  1. Jestem 🙂 zaglądam 🙂 podglądam 🙂 czytuję i uczę się dystansu od Mistrzyni 🙂 i językiem się zachwycam, prostym, czystym i mądrością 🙂 buziaki

  2. Skoro żądasz szczerej prawdy, proszę bardzo:
    Twoje drobnostki to jedno z niewielu miejsc w blogosferze, które regularnie śledzę. Powracam tutaj chętnie, bo wiem, że zawsze mrugniesz okiem do czytelnika w kolejnym tekście, że Twe bystre spostrzeżenie na chwilkę mnie zatrzyma, by po chwili móc stwierdzić “no muszę Ją kiedyś poznać w realu” (albo w biedronce, badum tssss), i że nigdy nie zmarnuję tutaj czasu.
    To wszystko tutaj jest proste, mądre, miłe i bardzo pozytywne. Jest dla ludzi, a ja jako ludź – kupuję to w całości. Trzymam kciuki i życzę Ci rosnącej z dnia na dzień liczby czytelników!

  3. Magdo, ja mam Cię na swojej liście RSS. Czasami zanim zdążysz do siebie zaprosić, ja już tutaj jestem 🙂 Pozdrawiam i życzę powodzenia!

  4. Ja też tu jestem! I zawsze zaczynam czytać w kolejności od najnowszego do tego na którym ostatnio skończyłam. Moje dwa ulubione dotyczą jazdy autobusem. :)) pozdrowienia z Krakowa!

  5. Madziulka twoje drobnostki są takie superowe i miło sie je czyta tak jak byś była koło mnie i je mówiła a w zakladce zawsze sa i codziennie doniej zagldac by sparwdzic czy coś napisałaś :):): buziaki i wytrwałosci nadchnienia dodalszego pisania :):)

Leave a Reply

