a może tapetę? :)

Najpierw będą zwierzenia: inspiracją do powstania tego wpisu był blog Pauliny onelittlesmile.pl, którego jestem ogromną fanką. Zachęcam Was do odwiedzania tego miejsca, gdyż można znaleźć tam mnóstwo łakoci:) Serio: tapety na telefon, na pulpit, praktyczne porady, mądre przemyślenia – a to wszystko pełne dobrego smaku! Jest to jeden z blogów, które odwiedzam regularnie i Was też zachęcam. Ale do rzeczy. No więc Paulina podzieliła się kiedyś z czytelnikami 4 tapetami na telefon (o tutaj)… i pomyślałam, że to bardzo fajna sprawa, którą też chciałabym wcielić w życie. No i tak też poszłam w stronę motywacyjnych myśli. W sumie dobrze jest spojrzeć na telefon i utwierdzić się w przekonaniu, że życie jest w naszych rękach. Oto efekty.

Są minimalistyczne, niepowtarzalne (a jakże! dopiero je stworzyłam) i do tego całkowicie za darmoszkę. Przed Państwem tapety, które śmiało można pobierać i ustawić w telefonie. Nie wiem, czy zaproponowane kolory są modne w tym sezonie, ale na pewno zapisane myśli nie mają daty ważności 😉 Teraz gapienie się w telefon będzie miało swoje uzasadnienie! 🙂

 

 

 

A tu możecie je pobrać:

Tapeta1

Tapeta2

Tapeta3

 

Mam nadzieję, że wszystko działa.

Dobranoc.

M.

 

 

Leave a Reply

