polecam i już

mapping_places

 

Lubię ten mój cykl wpisów. Na niedzielny wieczór przygotowałam wyśmienitą porcję linków! Smacznego 🙂

1. Zacznę od uzależniającej gry 2048. To niesamowite, jak wiele czasu można spędzić przed komputerem, przesuwając cyfry w prawo, w lewo, w górę i w dół… Mam na sumieniu już kilka osób, którym poleciłam tę grę, dlatego dwa razy przemyślcie, czy naprawdę chcecie kliknąć w link i stracić kilka godzin swojego życia. Już? Wiedziałam! Tylko potem nie mówcie, że nie ostrzegałam 😉

LINK 

2. Są takie miejsca w sieci, w których czuję się jak u siebie. Tak było od początku z blogiem Halo Ziemia, który wygrał konkurs Blog Roku 2013. Warto tam zajrzeć, zatrzymać się i poczytać o sprawach naprawdę ważnych. Gorąco polecam tekst Rodzice, którzy kochają bardziej.

3. Siostry zakonne potrafią dać czadu. Dowód? Siostra Cristina. Uwaga: film niesie pozytywne emocje.

 

 

4. Ostatnio klosinski.net podzielił się perełkę (tzn. malinką) i pomyślałam, że puszczę ją w świat u siebie, bo tym, co przydatne, trzeba się dzielić 🙂 Chodzi o kreator tworzenia papieru w linię, w kratkę, w wielokąty, w kropki. Jest doskonały, gdyż można określić odległości między liniami, kratkami itd. Na razie brzmi to trochę enigmatycznie, ale jak klikniecie w link i pobawicie się suwakami, też się ucieszycie. To supersprawa, gdy ma się w domu małe dzieci, które uczą się np. pisać albo liczyć.

LINK

5.  I na koniec inspirujący tekst Andrzeja z jestkultura. Rok temu uwierzyłam, że moje marzenia mogą się spełnić, choć wielu mówiło “za późno, szkoda Twojego czasu” itd. Wpis pt. Potem się z Ciebie śmieją. A potem wygrywasz utwierdził mnie w przekonaniu, że idę właściwą drogą! Po prostu:

tapetka_sluchaj brzmienia

 

 

Leave a comment